Wednesday, September 23, 2009

Senden başkası

Senden başkasını sevmem gülüm

Ölsem bir daha gelsem seni beklerim

Sen olmadan gözlerimi açmam,

Sen olmadan gülmem bu dünyaya

Sensiz bu dünya haram olur ne olur gitme,

Sensizlik ölümdür hayat var olan tek gerçek olsada,

Ebedi gerçegim sensin benim gülüm

Bu cümleler bile aciz kalır seni anlatmaya

İçimdeki senden başka sığdıramam diyarlara

O kadar değerlisinki ben kendimi unuttum,

Sen yok iken yanımda kendımı hep avuttum

Ey güzelim bir sen varsın sen olmazsan dünyam batsın

Sensizlikte ben varmıyım bir düşünki

Yaşarmıyım ben sana aşık ben sana deli dünyada boş gerisi,

Yaşamak senle başladı yoktu senden öncesi

Bitirir sanma ölüm aşkı ölüm aşkımızdan kaçtı

Ne engeller dolaştı sanma sevgım azaldı herşey cok değersiz

Tek degerli kalan sen eger bana sorarsan

Ya birgün sen ölürsen …?

Ölsem mahkemelerin en büyügünde sen,

Hesabım sen, sevabım sen, günahım sen,

Cennetim sen, cehennemim sen, her anımda sen varsın

Gülüm benim sana olan sevdam öyle büyük,

Benim sana olan aşkım öyle yüceki

Ben tarifini kuşlar haberini,

Ecel ayrılıgı hiç birşey bendeki seni yok edemez

Gülüm çünki ben aşkımı…

Göklere yaradan rabbime,

Ruhuma, bedenime, yüregime, canıma, cananıma,

En önemlisi her anımda bu dünyada ve mahşerde işlenen sevgime

O kadar değerlisinki ben kendimi unuttum

Sen yokken yanımda kendimi avuttum

Senin gözündeki ben ne kadar varım bilmem

Benim gözümdeki sen onu ben bile silemem.

Öyle bir yer açtınki benim büyük hayatıma

Bugünümde yarınımda sen var oldun her anımda

Anımda sabahımda sen olasın yanımda ne olur geriye bakma

Yaşa bu zamanında bu zaman ikimizin

Kimse ayıramaz eğer sende evet dersen

Bizi kimse tutamaz son sözlerim olsun bunlar

Anlattığım kadarıyla beni iste yeterki ben olurum yanında

Biliyorum sende benim kadar bunu istersen kopamayız birbirimizden

Yüreginden seversen ..

Yalan olan herşey senden öncesiydi herşeyim senden sonra doğdu ve varoldu

Evet şu fani dünyamda senden başkası yalan !

senle varoldum senle yok olur bu gönül gülüm ..

Seni çok seviyorum imkansızım !

 

@Lanet olası günlügün sayfaları 

@GrafikART 

Mustafa Erkilet

No comments:

Post a Comment