Sunday, September 13, 2009

NYA MODERNA BEROENDET.

Nog för att jag är ganska lättpåverkad av grupptryck, men kom igen. Som jag brukar säga: “Bara för att du är en karaktär betyder det inte att du har karaktär.”

Som vanligt är jag ganska sen med starten. Jag har försökt hålla mig borta så länge jag kunnat, men förr eller senare var det dags att hänga på ändå. Det har hela tiden varit förutspått. Detta helvetes beroende. Även om det bara handlar om några minuter åt gången så blir det ju flera gånger om dagen!

Självklart pratar jag om Farmville.

Man kan helt inte få nog. Man måste in och kolla till sin gård, djur och växter säkert 4 gånger om dagen!

LÖRDAG:

Vi hamnade på läktaren på Örvallen hemma i Sundbyberg på Baseballmatchen mellan Korea och Nederländska Antillerna.

Måste ju erkänna att den bar inte lika händelserik som om man tittar på MLB på Viasat Sport eller liknande, men det var riktigt kul att se ! Det känns ganska stort att kvalen till Baseball VM hålls i Sundbyberg ! Av alla ställen !

Det är nästan så att man blir lite sugen på att själva ställa sig på plattan och svinga på !

[Via http://martymannen.wordpress.com]

No comments:

Post a Comment